2015. március 8., vasárnap

1. Rész

Hey guys!

Meghoztam nektek az első rèszt. Nagyon boldog vagyok , hogy már a harmadik blogomba rakhatok ki rèszeket. Remèlem elnyeri tetszèseteket!
Puszil : Maddie :*

Selena


Cat-el mintha már ezer ève barátok lennènk. Meglepő , de nagyon közel engedtem magamhoz , mint barátnőt. Sőt. Már-már elválaszthatatlanok vagyunk.
- Mit kèrsz a tojás mellè? - kiálltott ki a konyhából majd pár perc múlva újra megtette. - Okè, ez hülye kèrdès volt.
- Szerintem is. - nevettem fel. Köztudott, hogy utálom a tojást. Bár milyen formátumban legyen is. Ha csak ránèzek már rosszul leszek. Na jó annyira nem, de ne dugják az orrom alá.
- Nem èrtem mit nem szeretsz rajta. - nèzett rám Cat. Ja , elfelejtettem mondani , hogy ő viszont imádja?
- Mit lehet rajta szeretni? - nèztem rá. Erre nem válaszolt csak bekapott egy újabb falatot.
- Ma bejösz velem? - kèrdeztem.
- Ühüm.. - bologatott teli szájjal.

Az èpületben sètáltunk a terem fele amikor , hirtelen megjelent Amanda. Amanda ... Hogy is fogalmazzak. Nem igazán barátságos típus. Ő a fejèbe vette , hogy a legjobb ès kèsz. De nem igazán jött össze neki , mivel itt vagyok èn. Így hát mással próbál feltünni. Ez a platina szőke haja , a mini ruhája ès a megalázó beszède.
- Nocsak. A magányos farkas megtalálta a társadalamat? - nèzett rám gúnyosan.
- Tudod a magányos farkas mindig jobb mint az olyan fajta mint te. - mutattam rá.
- Ácsi! - szakitotta fèlbe a kezdödő veszekedèst Cat. - Miről beszèl ez a ....
Elfelejtettem mondani , hogy egy csitri is .
- Nos èn arról beszèlek , hogy Selena - mutatott rám gúnyosan. - Nem èpp emberek közè való. Elvileg minden a szülei miatt van. Lelèptek ha jól tudom. -magyarázta gunyosan rám nèzve. - A vèdjegye a bunkóság. Jobban jársz ha ezután elkerülöd.
-  A tièd meg az , hogy egy hatalmas csitri legyèl! - ordítottam rá. A szüleimről senki nem beszèlhet így! Mèg ő sem! - Tudod , elèg gyerekes töled az , hogy mindenkit csak becsapsz ès leálsz füvel-fával csak mert egyszer , egyetlen egyszer átvertek! - orditottam rá. Könnyes volt a szeme. Persze , az igazság az mindenkinek fáj.
- Gyülölek! Bár soha ne látnálak többet! - vágta az arcomba. Aha jó. Hát akkor menjen más suliba , mert èn sehova nem megyek.

Nem tudom , hogy mièrt de mintha Cat titkolna valamit. Arra viszont sehogy nem tudok rájönni , hogy mit. Okè , mondjuk èn is kihagytam egy-kèt dolgot , ami az volt , hogy valojában Ausztráliai vagyok ès nem Amerikai , meg , hogy elmèletileg van egy bátyám. Na de mindegy.
Ma este mozizni megyünk ès nem szeretnèm elrontani a jó hangulatomat. Ha akarja ugyis elmondja. Felvettem egy csinos kis szetett ès már kiálltottam is Cat-et.
- Gyere már Cat , mert a vègèn elkèsünk!
Pár perc mulva az elöszobában megjelent egy fekete-fehèr-pink szettben.
- Mehetünk. - nèzett rám mosolyogva.
- Vègre. - sóhajtottam.
Gyalog mentünk mivel a mozi itt van kèt utca saroknyira.
A Beavatott- at nèztük meg , ami mellesleg a kedvenc filmem.
- Mondjanak bármit Shailene Woodley-nak ez a legjobb filmje. - magyarázott gesztikulálva Cat.
- De a Csillagainkban a hiba sem rossz. - nevettem Cat-en. Hogy ez a lány mennyire bele tudja èlni magát.
- Nem. Tènyleg nem az , de... - itt lefagyott. Mereven nèzett a távolba , ahol.... Ahol egy fekete kocsi állt.
- Cat?? - lobáltam a kezem az arca elött. - Mi van veled?
- Mi? Hogy? Semmi! - eszmèlt fel. - De tudod mit? Menjünk haza , mert már nagyon èhes vagyok. De! Ezen az uton.
Berángatott egy mellèkutcára ès sietösen szedte a lábát. Ha èhes akkor minek megyünk kerülő uton? Mièrt bámulta azt a kocsit? Ès mièrt ilyen furcsa?
- Catherine minden renden? - kèrdeztem aggodva.
- Igen. - vágta rá , de nagyon feszengett. - Minden a legnagyobb rendben.
- O-K-È.

*másnap*
Ahogy vártam , minden úgy törtènt. Hazaèrtünk , Cat meg felrohant a szobájába ès csak ma reggel találkoztam vele. Mèg mindig feszengett. A szemèbe belenèzve peddig ilyedsèget láttam. De nem firtattam , hogy mièrt ilyen , mert tudtam , hogy akkor mèg rosszabb lesz.
De azt már tudom , hogy az este látott kocsi köze van ahoz a dologhoz amit titkol.
- Èn mentem! - jött be a " művèsz " szobámba Cat. A " műèsz " szobám egy egyszerű kis szoba az földszinten ahol festeni ès táncolni szoktam. Most meg az eslőt.
- Okè. Mikor jössz? - kèrdeztem ès egy pillanatra kinèztem az álvány mögül.
- Nem tudom. Te egèsz nap itthon leszel?
-Nem hiszem. Valoszínűleg elugrok a Starbuck-ba.
- Okè. Szia. - ès már ott se volt.

Befejeztem a festmènyt. Számomra gyönyörű volt. Nem tudom, vajon, hogy tetszik majd a többieknek de nekem ez mind közül a kedvencem.
A színek azt tükrözik, hogy egyedül maradtam. De a kèp maga azt, hogy vannak valahol rokonaim, családtagjaim. Hogy nem vagyok tiszta egyedül a világban.


Mivel már nègy is elmúlt úgy döntöttem, hogy otthon maradok. De bár ne tettem volna.
Èpp a konyhába tettem-vettem amikor beszèlgetèst hallottam. Megáltam a konyha ajtajában ès " hallgatoztam" .
Az ajtó hirtelen kinyilt. Cat ès mèg kèt srác lèpett be rajta. Egyből bementem a konyhába , hogy èszre ne vegyenek.
- Szèp kis ház. - bologatott az egyik srác. - Milyen kár , hogy el kell hagynod.
Mi az , hogy el kell hagynia? Mègis kik ezek?
- Mondtam már , hogy nem megyek vissza! - kiáltotta Cat. A szeme könnyes volt , de így is látszott benne a düh ès a fèlelem.
- Na de cica. Tudod , hogy itt nem te parancsolsz. - szólalt meg a másik.
- Nem èrdekel! Mondjátok meg Logan-nak , hogy nem èrdekel! Keressen valaki mást! Engem haddjatok bèkèn! - kiabálta Cat. Mègis ki az a Logan? Ès mit akarnak töle? Na jó ez már túl sok kèrdès. De mi folyik itt???
- Aha , jó. - intette le a colos srác. - Te válalkoztál erre , egyèpkènt is kellesz a cucc beszerzèsèhez. Úgy , hogy sok választásod nincs.
- Esetleg , ha nem akarod , hogy baja es... - nem fejezte be a mondatotva másik srác mert... Mert levertem egy poharat ami darabjaira tört szèt.
- Van mèg itt valaki?? - kèrdezte az egyik fiú idegesen.
- Hááát... Èn ugy tudom , hogy Selena a Starbuckban van. - felelte Cat.
- Mègis ki a faszom az a Selena??? - ordította.
- Ne beszèlj már így róla! Okè? Ès mellesleg a lakótársam.
Ennyi kellett. Lebuktam! Mit csináljak?
Megpillantottam a zenelejátszomat ès hamar a fülembe raktam de nem inditottam el rajta zenèt , hogy halljam mit beszèlnek. Kivettem a portörlő rongyot ès úgy tettem mintha èpp takaritanèk ès közbe
ènemeltem a Skylar Stecker - Rooftop - ot.
- "We get it going like bum-did-de-dum-did-de-dum-da-dum."- ès úgy ahogy gondoltam. Cat pár perc mulva megjelent az ajtóban. Èn mint , jó barátnő tettem a hülyèt. Szèpen kivettem a fülest ès kèrdön nèztem rá.
- Már haza is jöttèl? Nem hallottam , mert megint hangosan hallgattam a zenèt. - nèztem rá ártatlan arcal.
- Igen èn... Most jöttem... De... - dadogott ès arcán láttam a rèmületet. - Vendègek jöttek.
- Ó igazán? Az nagyszerű! - ' lelkesedtem ' miközben kimentem a nappaliba. - Sziasztok! Bocsi , hogy nem hallottam , hogy jötettek de èpp takaritottam.
A kèt srác pár másodpercig mèregetett , majd műmosolyal hozzám szóltak.
- Èn Adam vagyok. - mondta a colos. - Ő meg Tod.
- Nos Adam ès Tod èn Selena vagyok. Örülök , hogy jötettek. Ti Cat unokatesói vagytok?
- Igen. Ők az unokatesóim. - nyögte ki Cat. Arca feszült volt ès ideges.
- Ez nagyszerű! Hogy-hogy nem mesèltèl róluk? - nèztem Cat-re aki èpp nem tudta elhinni , hogy bevettem ezt a dumát.
- Hát mèg nem töltöttünk elèg sok időt együtt. - felte. Nem. De ha rajtam múlik nem is fogunk soha többè. Hogy bízhattam meg benne?
- Lehet. Na de most megyek , hozok valamit.
Hamar feláltam ès kisiettem a konyhába. Matattam egy darabig , míg megkaptam amit kerestem.
Nem tetszenrk nekem ezek a srácok. Valoszinüleg ők kovsijukat láttuk az este.
- Iszonyat dögös csaj! Talán jól fogna a melóban is. - susogta Tod.
- Vagy... - mondott volna valamit Adam , de Cat nem hagyta.
- Felejsd el!
Ezek valami állatok! Azzonal ki kell jutnom inenn!
- Csak csokit kaptam. De èn megyek mert már nagyon fáradt vagyok. - nèztem " szomorúan " rájuk.
- Igen , jó ötlet. Ma ugyis sokat dolgoztál. - bólogatott Cat is. Elköszöntem tölük ès szapóra lèpèsel a szobámba indultam. Veszekedèst hallottam , majd gyors lèptek.
- Selenát haddjátok bègèn! - kiálltotta Cat.
De már kèső volt! Ès azt a rohadt ajtót is elfelejtettem bezárni.
Hirtelen kicsapodott az ajtó majd minden elsötètült...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése